Descripción
Narrativa
Nove personagens em tránsito noutros tantos relatos curtos. Personagens que se movem estranhadas dentro dumha lógica do mundo que, a maior parte das vezes, nom compartem nem compreendem. Rodeadas dum entorno que os agride, construem as suas próprias ilhas para viverem em segurança, ou, no seu defeito, em simulacro de segurança. E quase sempre conseguem impor-se sobre o mundo porque, afinal, a realidade nom é como é mas como somos.
A autora apresenta-nos no seu segundo livro pessoas desorientadas que habitam espaços nom pensados para elas. A cidade anónima é um cenário silencioso mas que pesa em excesso sobre os ombros das que nela habitam.
Raquel Miragaia (Vilalva, 1974) estudou as carreiras de Filologia Galego-Portuguesa e Filologia Hispánica na Universidade de Santiago de Compostela. Exerce a profissom docente desde o ano 2000. Publicou a sua primeira novela, Diário Comboio, em Dezembro do 2002 em co-ediçom entre agal e Laiovento. Tem publicado colaboraçons em revistas e jornais como Mealibra (Portugal), Agália (Galiza), Novas da Galiza (Galiza), Cuadernos de Pedagogía (Catalunha), o fanzine 300 (Galiza), ou para umha peça do artista Mauro Trastoy.